唉~好久冇上個自己個blog...之前部腦壞咗~
整好之後重要自已想辦法去上網寫blog...好無奈囉~
But我琴日去咗迪士尼.幾happy~去玩曬所有幾動遊戲,同睇咗米奇幻想曲。
D野漂到你面前,你捉又捉唔到佢...影幕上有水好似射到你,點知前面個位有個洞向你射水;將個蛋糕放係你面前,你可以嗅到蛋糕的香味呢~好好玩!
最好玩係過山車,好刺激呀~一時急轉彎,一時冲下去~睇反自己玩緊的相,呀大個口...好樣哀...
後來玩巴斯光年時好刺激呀~不斷射D有'Z'字的版,得到ニ萬幾分,好happy!!
Then去小熊維尼蜜瑭罐玩,是以故事的形色去探險..小熊維尼好可愛~
And同迪士尼的人物影相,好lucky呀~
睇咗D煙花,好beautiful and好精彩~Beause 每放一次煙花D人就'嘩嘩'聲咁叫...
全日都好happy啦~
|