唉........下星期6要比賽...旦金星期6要去
我右見唔倒TUNGTT
好唔開心呀...
努力啦
我要WIN呀
CMCM
L love tung Everytime
彤!!等你鐘意我 一起吧
我愛你1314
今日同呀雄.老鼠仔..源b跑步
咁凍都去佐7仔買雪糕
跑到入青龍頭
玩差輸做掌上壓 單腳跳(我跳得最慢 = =)
佐去佐豪景公園差輸引體上升
去佐德興食野
呀源唔好佐遲到呀
對唔住 老鼠仔!
唔打啦 訓\ 啦..;;
下次 一定要6個一起呀 &wsp......(閱讀全文)
金日.......我金日腳唔tall
我一心想打波..
唔tall 刀 打波
m
睇doc
呀呀
cm
金日........................................踢波(唔洗講刀知我勁啦 係唔係
金日其實感冒..見細x叫我去 我先去炸
唔講啦 .
cm