lping520
暱稱: L萍bb °..*.×
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回歸
唯一傾聽者
路過人
2011年生日快樂
[羊毛氈作品]兩隻哥基
文章分類
全部 (1721)
Lovely Baby Girl 系列 (2)
Lovely Pniress (2)
Rilakkuma 教學 (3)
SIMS3 模擬市民3 (6)
小飛機繪畫倉*+ (52)
小飛機手工藝倉 (6)
小飛機生活 (1263)
小飛機羊毛氈手作 (17)
小飛機的私人珍藏*+ (28)
小飛機的食譜*+ (5)
小飛機飲食記事簿*+ (18)
小飛機詩詞集*+ (10)
勁舞團畫集*+ (23)
飛環世界的攝影 (12)
飛出角度的夢境*+ (46)
飛航圖片創作展覽廳*+ (5)
飛動創作的設計 (16)
飛舞天空的歌詞*+ (193)
飛機藝術資源館 (10)
飛機之NDS GAME (2)
飛機設計留言板*+ (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
CaraQ City
快來註冊CaraQ City CaraQ City - 【香港幫】L萍
網站連結
CaraQ City
XD FORUM PRO (XD論壇...
孤獨園
狗狗COMPUTER備份
香港小水滴總部
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
L萍blog pet
日誌統計
文章總數: 1721
留言總數: 514
今日人氣: 7
累積人氣: 70751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天
委屈*+

因為1星期冇打日記GE關係*+

我廢事打曬7日GE野*+

就由星期5開始打*+

仲係晚上GE事*+

早午GE都唔係幾記得LA-0-""*+

呢排日日都係畫會考畫*+

真係好難頂*+

好辛苦呢!!!*+

搞到我成日唔舒服*+

心情都唔多好*+

仲要好黑仔*+

留左相機係學校*+

比AR媽鬧*+

心情好差*+

係學校又要比條老師屈*+

比AR媽鬧個時仲要係同緊金仔傾電話*+

忍唔住就放聲大喊*+

覺得好委屈*+

唔識講. . . *+

仲知個時D情緒就係得恐怖兩個字*+

又喊又笑*+

笑得恐怖*+

喊得淒慘*+

神經失常*+

沖完個涼*+

冇咩力*+

打比金仔*+

問左好多野*+

同佢講同我一齊係唔係好辛苦*+

係GE就同我講*+

我冇講分手*+

但佢就喊LA*+

講真*+

個刻我好想講*+

我D咁GE人會令到人地開心咩*+

我自己日日都唔開心咁制*+

點會令到你開心AR*+

我正係成日覺得係你GE負擔*+

你成日話你自己配唔起我*+

愛情冇話配唔配GA*+

係睇適唔適合*+

你覺得你冇用*+

我自己都覺得自己冇用GA*+

我覺得我一定冇前途GA*+

唉. . .*+

都唔知講D咩*+

正係覺得好攰好痛*+

刊登時間︰2006-05-23 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
病貓*+

今日攰攰攰咁番學*+

讀書人日就係得個悶字*+

緊係LA*+

我睇個本文高文黎GE*+

我明鬼咩*+

唔知點解冇LALA*+

今日有度痛*+

我唔知個度係咩AR-0-""*+

不過就係痛*+

心情唔錯*+

ART堂*+

正AR正*+

OK 掛><*+

帶埋番屋企正*+

金仔陪住我*+

點知行行下*+

就覺得有D唔掂LA*+

又頭暈*+

冇咩力*+

番到屋企即訓一陣*+

又要番補習社*+

好難頂*+

好唔舒服AR*+

又發燒*+

補習個度又好似雪櫃咁*+

出番黎詔左勁耐*+

我個身都仲係凍*+

有D感冒*+

唉*+

黑死人*+

今日陳欣送左野比我>V<*+

係朱古力AR*+

HAPPY*+

刊登時間︰2006-05-15 10:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]