lping520
暱稱: L萍bb °..*.×
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回歸
唯一傾聽者
路過人
2011年生日快樂
[羊毛氈作品]兩隻哥基
文章分類
全部 (1721)
Lovely Baby Girl 系列 (2)
Lovely Pniress (2)
Rilakkuma 教學 (3)
SIMS3 模擬市民3 (6)
小飛機繪畫倉*+ (52)
小飛機手工藝倉 (6)
小飛機生活 (1263)
小飛機羊毛氈手作 (17)
小飛機的私人珍藏*+ (28)
小飛機的食譜*+ (5)
小飛機飲食記事簿*+ (18)
小飛機詩詞集*+ (10)
勁舞團畫集*+ (23)
飛環世界的攝影 (12)
飛出角度的夢境*+ (46)
飛航圖片創作展覽廳*+ (5)
飛動創作的設計 (16)
飛舞天空的歌詞*+ (193)
飛機藝術資源館 (10)
飛機之NDS GAME (2)
飛機設計留言板*+ (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
CaraQ City
快來註冊CaraQ City CaraQ City - 【香港幫】L萍
網站連結
CaraQ City
XD FORUM PRO (XD論壇...
孤獨園
狗狗COMPUTER備份
香港小水滴總部
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
L萍blog pet
日誌統計
文章總數: 1721
留言總數: 514
今日人氣: 2
累積人氣: 70746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天
突發入E院-_-"*+

今日都夠勁LA*+

次次上體育堂都有事. . . . *+

咁今日玩踢波GE*+

我隻腳都正親少少GA LA*+

都冇咩上堂咁制*+

咁上完我就坐係度*+

隻又巧鬼痛WO*+

慧慧就同我裸冷按一按隻腳LA*+

個時我都幾輕鬆下GA*+

金仔就坐我隔離*+

冇LALA我有D碘唔到氣*+

喘喘地*+

愈黎愈勁*+

好辛苦*+

成身痺*+

金仔慧慧就抱我上一樓*+

把個時何覺明都有黎幫手*+

喘得好辛苦*+

個時就正係諗住金仔救命AR*+

手手腳腳都緊曬*+

仲不咁抽根*+

上到去*+佢地就放我係地下*+

我好暈*+面又痺肚又痺*+

咩都痺*+

我正係聽到D老師好嘈*+

又聽到慧慧不停講野*+

我開少少眼就見到金仔係前面*+

成身都好痛*+

冇耐好少少咁多*+

就送我去醫療室*+

急救人員就睇一睇我LA*+

我心臟個時去到13幾AR*+

幾快*+姐話做緊運動*+

問左我好多野*+佢就認為我係體育堂玩得太勁*+

令到我冇咩呼吸*+缺氧*+

但個時我唔係鬆緊GA咩*+

跟住E院GE E生黎到*+

就話我緊張過度*+

呼吸過快*+

吸左大量GE氧氣*+缺乏二氧化碳*+

咁就車我去E院*+

AR爸都黎左*+

好近JA MA-V-*+

個時鬆番好多*+

我正係好去返番去學校*+

番到去*+

知道慧慧喊得好勁*+

金仔都有喊*+

搞到咁擔心我*+

我就好唔中2自己LA*+

今日真係好累*+

咁法唔累都唔得LA*+

係ART堂仲要做埋幅畫SIN走得*+

根本冇心機呢*+

仲要正污漕佢件運動3-_-""*+

愈洗愈污漕TIM*+

決定番屋企搞掂佢*+

佢就陪我番去LA*+

媽媽幾咁嘈AR今日*+

佢LA AR爸LA D AR E LA*+宜家做曬E生咁*+

覺得我係因咁咁咁所以咁咁咁*+

聽日一定煩死LA*+

唉*+搞到佢好唔開心咁TIM*+

唔好以為自己冇用LA*+你盡左力GA LA*+

唔係你我可能仲救唔到自己想自己死左佢AR-0-*+

失敗GE L萍*+

好好照顧自己LA*+唔好要人地擔心心痛LA*+

今日講GE問題好講好難答*+

P.S如果唔係因為佢我係唔會番番黎學校GA-V-""*+

刊登時間︰2006-03-09 11:19 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天
要有信心SIN可以做番一個真正GE L萍*+

今日又夜訓LA Z0Z*+

溫書溫咁耐*+

腰都痛死人AR*+

今日係週會LA*+

4B同辯論3B比賽*+

3B真係好叻好勁*+

唔讚唔得-V-*+

咁比賽完我地個班我裸之前WIN左個D獎LA*+

咁我就去裸最佳辯論員獎*+

出去個時4A 大聲咁WO~~~*+

望住曬金仔*+

我就得個無奈*+

上到去*+比娛個個人同我握手時同我講*+

你都幾受歡迎下WO*+

我好無奈咁笑住對住佢*+

仲有咩表情可以做WO=_=""*+

HAHA小息個時*+

拉左佢入班房*+

咁琪琪就帶左 RAY雜誌番黎*+

有1D占卜研究個D LA*+

就拉佢入黎睇下佢手掌LA*+

HAHA*+佢D紋都幾實下WO*+^_^

我個D就好弱LA-^-*+

睇埋星座TIM*+

D星座講D野真係笑死人=V=*+

咁LUNCH個時同君君同陳欣出去食*+

行番黎個時*+

睇錶*+

哇就黎遲到*+

就跑LA*+

跑死LA*+仲要岩岩食完野個隻*+

上到去金仔就同我借聖經*+

緊借LA-V-*+

放學全班都要補數學*+

冇得同佢一齊呢>^<*+

佢話會有神經劇*+

點知放左個時成班搵黎搵去都搵唔到佢地*+

走個時真係有D嬲*+

番到屋企就立即打比佢*+

解釋完就接受左LA*+-V-""

不過今日傾電話GE問題*+

真係搞到我好想喊*+

哼*+衰人一個*+咁想人地喊*+

佢講到初戀呢個問題*+

我幾咁驚丫*+

多數D初戀人會散GA MA*+

傾傾下*+我又亂諗野LA*+

忍唔住同田雞講*+

宜家我覺得好唔自然AR*+

點解呢*+唔識講呢*+

心情不多好*+

可能係我自己GE問題*+

一個好冇自信心GE BB*+唉*+

多謝番小魚兒哥哥哄一哄我-V-*+

同隻田雞講係冇咩用*+

今日真係溫左好耐書下*+

溫ECO*+

但我今日又好想溫埋數學LA*+地理LA*+同英文WO*+

宜家都咁夜LA*+睇黎冇時間GA LA=3-""*+

希望他天天平安*+

求神賜我一個巨大GE力量*+

加油努力*+

刊登時間︰2006-03-09 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]