琴日8點幾起左身
跟住挽電腦,之後11點幾聰過左黎
之後落去搵佢,系油塘行
同聰一齊睇中醫.笑死
之後去左mk,行左陣
跟住去左等人
甘都見到男男,,,
之後同聰去睇野,諗住買手錶,最後都冇買
去左洗衣街果邊既neway搵基仔果d,飛哥走音了,哈
之後行左陣返左屋企訓教