今朝
要補習.......
我9:00起身,,feel到個鼻好唔舒服!!
係咁留鼻涕...之後冇幾耐就落雨喇!!唔掛得知啦!!
之後就食lunch,,
之後就on msn,,
不過今朝起身對腳好痛!!
因為琴日去左果個唔知咩鬼基督教咩咩咩會果比賽跳舞...
我囉左獎a!!
不過講開跳舞...你地一定會笑我!!
覺得我冇可能會跳舞!!
所以我都冇乜點同人地講過!!
其實我好中2跳舞嫁!!
仲中2過訓覺...
我由幼稚園開始學到小學4年級,,中1都有學...
不過因為成績差...停左!!
之前係媽咪叫我唔好學嫁!!
佢話我就黎要報分,,我又學緊琴喎!!
所以叫我唔好學,,話會分心喎!!
冇跳舞之後,,我就開始肥...
我有跳舞果時好瘦嫁咋!!
e家冇跳,,就好肥,,又唔識高!!
如果話跳舞會分心而叫我停既話,,我寧願唔學琴!!
不過e家同媽咪講...佢都唔會畀我跳啦!!
所以,,呢個願望,,係唔會有可能成真嫁!!
琴日我去配眼鏡,,配眼鏡之前,,就緊係要驗眼啦!!
我最先係元朗果間[眼鏡88]到驗佢話得左眼50度,,
右眼75度,,on居!!
我再之前驗,,佢又係話左眼50度,,右眼75度,,.........
好明顯佢驗得唔準...同埋,,連我自己都feel到我對眼第野愈黎愈蒙..,,
連自己都feel到有近視...姐係話我既近視係有加深到啦!!
之後我去番天水圍果間XXXXX(我唔記得左叫咩名)到驗...
驗到左眼有100度,,右眼有125度,,
之後配左副眼鏡,,$750
Kelly話好貴喎!!,,係咩??
之後入左果間唔知咩鬼房度,,再驗清楚d,,
之後叫我出去睇下個地下同睇下周圍d野,,有冇覺暈同埋個地下有冇凸起左,,
同凹左,,之後我覺得冇咩野,,但係個feel就唔多好!!
我同佢講!!
佢話第一次帶眼鏡係咁嫁喎!!
要帶耐d先會慣!!
我心諗...我都唔會成日帶嫁啦!!
我淨係要睇黑板先帶嫁咋!!
不過佢話係咁咪咁囉!!
唔講*v*
88
|