彩虹日記∥失去的......不一定可以尋回◆∥
§因為愛…§
                           ∥▽所以愛!!
              ↗如果真的愛上…∣■
                                     ∥■°我會為你付出我的所有…
             ∥◆或許我和你只可以做一對普通朋友…★
                     永遠都不能走去愛的方向!☆
ψ我不會怨天尤人…
             ︴因為我可以跟成為朋友,已經是我一生中最大的幸運﹏
lpyrainbow
暱稱: 對!
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
比人玩a!!
死8婆!!!!!!!!!!!!!!!...
表弟生日a!!今日想講番...
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶...
><><>...
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


對腳好痛a!! 鬱悶 分類: 未分類

今朝

要補習.......

我9:00起身,,feel到個鼻好唔舒服!!

係咁留鼻涕...之後冇幾耐就落雨喇!!唔掛得知啦!!

之後就食lunch,,

之後就on msn,,

不過今朝起身對腳好痛!!

因為琴日去左果個唔知咩鬼基督教咩咩咩會果比賽跳舞...

我囉左獎a!!

不過講開跳舞...你地一定會笑我!!

覺得我冇可能會跳舞!!

所以我都冇乜點同人地講過!!

其實我好中2跳舞嫁!!

仲中2過訓覺...

我由幼稚園開始學到小學4年級,,中1都有學...

不過因為成績差...停左!!

之前係媽咪叫我唔好學嫁!!

佢話我就黎要報分,,我又學緊琴喎!!

所以叫我唔好學,,話會分心喎!!

冇跳舞之後,,我就開始肥...

我有跳舞果時好瘦嫁咋!!

e家冇跳,,就好肥,,又唔識高!!

如果話跳舞會分心而叫我停既話,,我寧願唔學琴!!

不過e家同媽咪講...佢都唔會畀我跳啦!!

所以,,呢個願望,,係唔會有可能成真嫁!!

琴日我去配眼鏡,,配眼鏡之前,,就緊係要驗眼啦!!

我最先係元朗果間[眼鏡88]到驗佢話得左眼50度,,

右眼75度,,on居!!

我再之前驗,,佢又係話左眼50度,,右眼75度,,.........

好明顯佢驗得唔準...同埋,,連我自己都feel到我對眼第野愈黎愈蒙..,,

連自己都feel到有近視...姐係話我既近視係有加深到啦!!

之後我去番天水圍果間XXXXX(我唔記得左叫咩名)到驗...

驗到左眼有100度,,右眼有125度,,

之後配左副眼鏡,,$750

Kelly話好貴喎!!,,係咩??

之後入左果間唔知咩鬼房度,,再驗清楚d,,

之後叫我出去睇下個地下同睇下周圍d野,,有冇覺暈同埋個地下有冇凸起左,,

同凹左,,之後我覺得冇咩野,,但係個feel就唔多好!!

我同佢講!!

佢話第一次帶眼鏡係咁嫁喎!!

要帶耐d先會慣!!

我心諗...我都唔會成日帶嫁啦!!

我淨係要睇黑板先帶嫁咋!!

不過佢話係咁咪咁囉!!

唔講*v*

88

 






訪客留言 (返回 lpyrainbow 的日誌)


AlexNikki 於 2006-05-24 07:44 PM 發表:
hihi~扂鐯酘..�珧疑琌..
斕飲者扂隱晟la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shanchuili2 於 2006-05-22 06:36 PM 發表:
halo ar rainbow~~*
我係第一次黎呢^\/^
我好驚我要帶眼鏡ar>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



!Sophia*''__] 於 2006-05-21 11:36 PM 發表:
hihi
rainbow*
乜驗眼驗得咁怪架''
間間唔同!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katylai 於 2006-05-21 07:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]