今日係星期五,竟然沒有很多功課做,好開心ar!好其待下個禮拜放復活假。今日派咗英數,成績唔係太好。不過呢D都過去la,所以算la!!!!!
好開心啊!考完試la!不過明天還要測英數,仲要打針,好驚啊!