自戀狂傷風...
病時只係識聽歌.
有點「支力」(現時新興的一個詞語)
發覺吳雨霏同阿嬌都比出道時唱得好聽 ________________________________
咳咳..4句鐘食一次藥
食UPL(一樣不名的藥物)
4句鐘後到了..又要吃藥
拔走電腦的耳筒...iTunes如常播歌....
食緊UPL果陣...
個iTunes無啦啦唱...."""你聽過梵高嗎.值幾多百!!
你個黃苑之就連食緊藥果時都要玩我...
________________________________