I want to be the best....l.s.t.....SILLY
THINK
ls1874
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2007 年 8 月 16 日 星期四
2007-08-16
分類:
未分類
希望12月去到日本....因為唔想4月去(I want to see the snow )
發表時間:2007-08-16 11:41 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ls1874 的日誌
)
ivan00811
於 2007-08-17 07:45 PM 發表:
唔好搞冷gag啦!sam sung!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
samsung2833
於 2007-08-17 12:27 AM 發表:
仔
唔一定十二月先有雪睇
問題係你四月去邊到先可以睇到雪
幾千米ge山頂係唔錯嘅選擇
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ls1874 的日誌
]