今日係我既第4次環村
又係好似之前咁跑...
先跑得24幾(唔記得左)
唔跑lo
跑左4次lo,,
雖然行社d 職員叫我10月18日
去環村比賽...
但我都係唔練lo..
練咁多都冇次達標
唉!太失望喇!!