| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

2006 年 9 月 5 日 星期二 
|
開針唒,,--
     
|
|
今日,,我終於又悲哀,,變番happy喇,,
我調左去a班豬後,,我就變左自閉lo,,都冇人同我傾計,,
前後左又都唔識既,,到左is&Eng,,先有番d希望ja,,
平時只有小息&lunch,,先can同d FD”一齊架ja,,
一係就PE&Eng,,好采Eng有牙晴牙彭果d人係到,,
咪如果,,我真係會變自閉架la,,
今日部腦先整番ja,,
我講d野好無聊==


|
|
刊登時間︰2006-09-05 04:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|


     
    
     



2006 年 8 月 27 日 星期日 
|
大家要分開la,,><”
     
|
|
呢排個個都睇到個分班結果,,個個麵唔開心,,喊唒咁,,
緊係啦,,個個都分開唒,,我去左a,,5脆去左d,,傻寶去左e,,
其他就留係b,,我最慘牙,,得我1個,,a班既人又唔識多個,,
俾個女仔陪我就話姐,,不過都好采,,班主住係黃sir,,
但係都有d驚,,就黎開學la,,都唔知點算,,唉...--
岩岩同5脆傾左一陣icq,,都ok既,,
唔g大家既心情點呢?大家講下喇,,@@”


|
|
刊登時間︰2006-08-27 02:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|


     
    
     


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 35 | »
|