lswsze
暱稱: [▌`×﹏g韻。蕉韻”|!◆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
開針唒,,--
大家要分開la,,><...
15。
5。
oh shit!
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
sweet palace
angel(xanga),,
I-See論壇
puzza,,
大眾論壇,,
君*日記,,
悠閒論壇區,,
晴--xanga
貓貓論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                                     

                                                         

2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天

悶,,tvt"

今日,,11點起身,,終於有一日係咁遲起身,,

想去開電腦la,,點g...哥哥係到玩緊,,

原來佢唔返學,,哼哼,,食 啦佢,,

係咪都唔返學,,又唔俾我玩電腦wo,,

搞到成家只係得ar妹返學,,之後,,

冇電腦玩咪打機lo,,打到我都頭痛ar,,

不過冇計la,,又冇野玩,,悶Yma,,

+姐又要睇電視wo,,咁我咪唔玩lo,,

訓覺 ,,到左4點,,ar妹返黎,,

咁就一齊睇電視la,,跟住例牌,,

食飯,,沖涼,,訓覺,,

The end,,

 

刊登時間︰2006-04-01 09:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



                                                     

                                                         

2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天

揍仔記,,

today,,5點半起身,,想玩電腦,,

但係+姐又即刻衝q出黎wo,,搞到我冇得玩,,

不過,,besause今日要考IH,,so,,

我要去溫g,,到左7點換33,,同埋食早餐,,

係牛肉球黎架>>>>最like食,,

7點半,,同配淇一齊返學,,考IS,,

唔識ar,,我計訶架la,,唔肯定果d呢,,

已經扣唒分la,,要扣36分,,都好多ar,,

不過都算合格,,^v^”,,酊左放學,,佢地要去bbq,,

有d人都叫我去,,但我最終都冇去,,我都唔想去,,

我又唔like bbq,,又冇野岩我玩,,

咁我咪留係home啦,,到12點,,有人打黎,,

叫我去揍表弟返幼稚園wo,,叫做“樂善堂”,,

咁真係考起我la,,我又未讀過,,更加未去過,,

我點知係邊wo,,到左1點,,去接佢,,行下行下,,

我都係靠先去到果到,,我都唔知係唔係,,咁我咪問叉仔,,

竟然要番佢帶我去tim,,無奈=.=",,之後,,

送左佢番學,,原來要攞卡架,,真係失敗,,

最後就返home訓覺,,勁攰,,

刊登時間︰2006-03-30 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]