| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
2007-07-27  |
|
今日........都係番學
有少少覺得度日如年,時間過得話快唔快,話慢唔慢.....
我係趙中識到個宜家同佢幾老友既人...
佢姓郭,名寶珠...
同佢都幾fd下架...
我仲發現...
有個男仔成日上堂都look住我...
好唔自在...
佢叫咩名我都唔G.....
好煩呀!!!
|
|
|

|
|
AR 晴 於 2007-08-02 03:30 PM 發表:
|
|
|
咁..快...?!
(話時話,你都幾注意佢wo or 佢都幾令你注意wo)
|
|
|
哈~真係服左你lo...佢真係好高ar*(對我泥講~卡)^w^
咁你要小心D呢隻「好Leung ge 成面暗倉哥斯拉」喇~
Be careful!!!~卡卡^v^
|
|
|
AR 晴 於 2007-07-30 01:59 PM 發表:
佢雖然冇哥斯拉咁「大隻」,但係佢高我個半頭,係咪好高呢??
P.S我知佢叫咩名啦!佢叫Eric,Eric Leung。
(個名超「Leung」)
|
|
|
下下下=口=...我o緊嘴ar*
5怪得你咁5自在la~~~卡卡--->原來有隻「哥斯拉」系度!
haha~^v^
|
|
|
TO SO:
我都唔想架,大姐!!我唔係好想珍惜囉!
佢超樣柒架,又成面暗倉,好似哥斯拉架!!卡卡~~
|
|
|
咁快就要番學啦??慣唔慣中學生活呀??
記得多d上我個blog呀!!!
http://blog.qooza.hk/cherry1112
|
|
|
晴~咁快就有個男仔成日look住你,,,卡卡~
你要好好珍惜ar*
我個日誌:http://blog.qooza.hk/wingyanso
留個言la_____plz^w^
|
|