Cursor by www.Soup-Faerie.Com
ltc1994
暱稱: Cherry
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-02
開學Lu~中二喇^^
疲疲累累又One Day
開心生日?沉痛生日?
考試.....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 69
今日人氣: 2
累積人氣: 1366
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 27 日  星期五   陰天


2007-07-27 驚訝
分類: 未分類

今日........都係番學

有少少覺得度日如年,時間過得話快唔快,話慢唔慢.....

我係趙中識到個宜家同佢幾老友既人...

佢姓郭,名寶珠...

同佢都幾fd下架...

我仲發現...

有個男仔成日上堂都look住我...

好唔自在...

佢叫咩名我都唔G.....

好煩呀!!!

發表時間:2007-07-27 03:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 ltc1994 的日誌)


wingyanso 於 2007-08-03 09:32 AM 發表:
卡卡~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR 晴 於 2007-08-02 03:30 PM 發表:
你..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingyanso 於 2007-08-02 09:51 AM 發表:
咁..快...?!
(話時話,你都幾注意佢wo or 佢都幾令你注意wo)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ltc1994 於 2007-08-01 02:52 PM 發表:
佢放學既時候,對腳好似裝左麼打,行得超快!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingyanso 於 2007-07-31 09:46 AM 發表:
哈~真係服左你lo...佢真係好高ar*(對我泥講~卡)^w^
咁你要小心D呢隻「好Leung ge 成面暗倉哥斯拉」喇~
Be careful!!!~卡卡^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR 晴 於 2007-07-30 01:59 PM 發表:
佢雖然冇哥斯拉咁「大隻」,但係佢高我個半頭,係咪好高呢??
P.S我知佢叫咩名啦!佢叫Eric,Eric Leung。
(個名超「Leung」)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingyanso 於 2007-07-29 10:31 AM 發表:
下下下=口=...我o緊嘴ar*
5怪得你咁5自在la~~~卡卡--->原來有隻「哥斯拉」系度!
haha~^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ltc1994 於 2007-07-28 04:44 PM 發表:
TO SO:
我都唔想架,大姐!!我唔係好想珍惜囉!
佢超樣柒架,又成面暗倉,好似哥斯拉架!!卡卡~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry1112 於 2007-07-28 04:36 PM 發表:
咁快就要番學啦??慣唔慣中學生活呀??
記得多d上我個blog呀!!!
http://blog.qooza.hk/cherry1112
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingyanso 於 2007-07-28 09:39 AM 發表:
晴~咁快就有個男仔成日look住你,,,卡卡~
你要好好珍惜ar*
我個日誌:http://blog.qooza.hk/wingyanso
留個言la_____plz^w^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]