琴日我同葉浩、唐軒一起到大尾驀的環保行...朝早同佢地去7-11食早餐,返到學校...我扲部手機玩偷拍^-^(班女仔唔知^^)
到大尾驀,行到我死死下...(要行4km)。勁累...返到學校,
我地去7-11食午餐(日本餐)幾happy。