今日派左成績表啦!! 都ok啦 (^v^),,不過都要繼續努力~~
可是情人節派就有點... (-.-)lll
但是我都收到4粒朱古力喔 \(^o^)/
夜晚,,去左吃西冷牛扒,,也太多人了罷,,, (O-O)lll
而且水準又比平時差...所以當日出街吃飯真是笨...