今日一朝早就同左李子銘曹左一餐,佢攪到我嘮嘮地,不過返到學校就乜事都冇啦.
到左食完飯果堂班主任課,趙老師叫埋葉sir過黎一齊搜我地書包,睇下我地有冇其他人有帶手機返學,用左成堂英文堂黎搜,結果乜野都查唔到,真係無奈.
不過今日好過過琴日,冇琴日咁悶^^