今日一早比人嘈醒左; 同佢地落左去食野`
點知佢地琴晚真係影我相-__-''
仲唔sd返比我v3v''
晏就同羲去左土瓜灣;
一去就去左英才徑煲煲煙._.''
佢終於識得''車''肺喇>v<"
跟住去打左陣WiNninG`
結果...我都係輸比佢-__-`
跟住3點令到我就去樂富; 佢就自己行街-,-`
唔知系咪同親去食粥=3=''
返到教會...d人嘈到乜柒咁;
耳仔都痛v_v`
仲要比條傻仔煩...係咁問『 下星期返唔返呀...記得返呀 』
係咁煩住晒; 真係好撚死打柒佢=_=''
可惜個到係教會呢!!!~
返完教會; 就同金金 , h0Dy , J0hnnY , 羲 , 強 , EmmY 去平台`
之後h0Dy同強走左...搞到金金就陪J0hnnY , EmmY就陪羲`
得我自己一個v3v
琴晚因為...搞到好winG `
自己做咩都唔知; 淨係知自己好似個傻仔咁-___-
成個李宏智咁`
由6點30訓到7點30; 之後就同羲 , Emmy去傻仔豬屋企.__.''
去到佢屋企...成個人唔知做乜柒咁=__=''
係咁撞黎撞去...隻RockY又係咁整我d腳指=3=
跟住坐左陣按摩椅.__.
坐坐下訓左係到=v=''
9點令鐘; 有KFC食`
好好味0v0''
EmmY食得好搞笑._.''
之後...我慢慢清醒返`
9點9左右就走左...去返個FD屋企`
『 I Will Be Loving You!! 』 <~~ 好聽呢0v0''
|