Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lu_ng
暱稱: 、★ κ 少 ;]
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 131
今日人氣: 1
累積人氣: 1193
2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


2009-03-28 驚訝 分類: 未分類

今日一早比人嘈醒左; 同佢地落左去食野`
點知佢地琴晚真係影我相-__-''
仲唔sd返比我v3v''

晏就同羲去左土瓜灣;
一去就去左英才徑煲煲煙._.''
佢終於識得''車''肺喇>v<"
跟住去打左陣WiNninG`
結果...我都係輸比佢-__-`

跟住3點令到我就去樂富; 佢就自己行街-,-`
唔知系咪同親去食粥=3=''

返到教會...d人嘈到乜柒咁;
耳仔都痛v_v`
仲要比條傻仔煩...係咁問『 下星期返唔返呀...記得返呀 』
係咁煩住晒; 真係好撚死打柒佢=_=''
可惜個到係教會呢!!!~

返完教會; 就同金金 , h0Dy , J0hnnY , 羲 , 強 , EmmY 去平台`
之後h0Dy同強走左...搞到金金就陪J0hnnY , EmmY就陪羲`
得我自己一個v3v
琴晚因為...搞到好winG `
自己做咩都唔知; 淨係知自己好似個傻仔咁-___-
成個李宏智咁`

由6點30訓到7點30; 之後就同羲 , Emmy去傻仔豬屋企.__.''
去到佢屋企...成個人唔知做乜柒咁=__=''
係咁撞黎撞去...隻RockY又係咁整我d腳指=3=
跟住坐左陣按摩椅.__.
坐坐下訓左係到=v=''
9點令鐘; 有KFC食`
好好味0v0''
EmmY食得好搞笑._.''

之後...我慢慢清醒返`
9點9左右就走左...去返個FD屋企`

『 I Will Be Loving You!! 』 <~~ 好聽呢0v0''

落雨時間:2009-03-28 11:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 lu_ng 的日誌)


ffts251789 於 2009-03-29 11:09 PM 發表:
 真系好好聽呀^^
好多謝你既推薦"
順便比嗰cOmM3EnT``你拉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LaM_Baby 於 2009-03-29 06:36 PM 發表:
c0mm3nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lin030 於 2009-03-29 06:28 PM 發表:
                  ◦ ° Y○uܤ
 Cm F○r                         
                   ◦ ° Meܤ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C_HYuK 於 2009-03-29 06:16 PM 發表:
c0mmEnT`4U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mshytc98 於 2009-03-29 01:06 PM 發表:
 ♥.c0mment`[3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ling_Ling_ 於 2009-03-29 10:13 AM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovelypui 於 2009-03-29 09:50 AM 發表:
thx  CM;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cindy625 於 2009-03-29 12:06 AM 發表:
★thanks comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thatsmekay 於 2009-03-28 11:40 PM 發表:
 cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thatsmekay 於 2009-03-28 11:40 PM 發表:
 cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 lu_ng 的日誌 ]