MyXg ; www.xanga.com/ahmonnn 
  
 
 
 
 
 
 
 
      ♥范     :D
                         六棒 X 七棒 X 虎牙 X 阿杰  : )
                        
                        
 
2007 年 3 月 29 日  星期四
 ★- - - - - - - - - - - - - - - -
是日主題2007-03-29
分類♥ 未分類

吾鋸咪出聲lor`
想點呀!!!
有咩咪3口6面講清楚佢囉'
吾好係到單單打打,
嗌乜交喎..
由頭到尾都冇同你嗌過!

 

金蕉番到去勁想囉!
勁吾開心`
早會---好熱,企左好耐-,- d男仔又要check喇
Eng---悶,發現塊鏡裂左-w-
Recess1---勁想喊.
之後`就俾kayin同fion搞到喊左出黎/_\
Maths---好叻女,我識計 =)
Recess2---排隊!
入hall---[ 常識問答比賽 }
博社第1
約社第2 xp      約社約社約社<3
文社第3 
禮社第4
Lunch ---買鏡wif 貓貓,ahchi :: thZ
打左陣排球上左去hea;,
chi .冇哂心機 =[
諗諗諗諗,好吾開心
[ 我覺得我同您感情差左,可能不嬲都系甘啦 }
我真係甘覺得/_\
人地成日話知足常樂..
我吾知足!!!!!?我吾會再怨您.
after school :;金日賢仔又番左黎x]
見到貓貓,
自己都喊ma出黎`冇用-[ ]-
kayin:: don't be cry,be strong x)
我系因為2個人而喊架 .\/.
蕉同我講,我是個樂觀的人..
哭完很快,便沒有事    準的xdd'我便是這樣0v0
走人前,俾光仔收電話-_-'勁黑仔
點解我會見佢吾到架!oh my gob =3=
唉..閃人wif 小明,kayin,偉仔
去到太和,偉仔搭巴士閃人
之後`小明同kayin送我番屋企xp
謝謝.. 呵呵呵呵xddddddd'

ps1:: mei棉,take care
ps2:: 我想同你講` 我真系有當你系朋友!

 

註::  我吾要表面朋友!!!!!!`

By:ahhhhMoN'

2007-03-29 09:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 - THE END -






訪客留言 (返回 lubmon 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lubmon
暱稱: ♩ ___ ,.monmon :D
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
每月文章
最新文章
你好?_?
沒有愛了。
♥愛你愛你愛你♥
無NA`
xD
文章分類
全部 (559)
♪:; 點滴滴滴+ qq. (5)
I-want-to-say. (13)
song★ (3)
★在我擁有你的時候★ (1)
心活點滴 ; ★ (77)
問問問問題 =D (9)
未分類 (451)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
★ NEW XANGA:
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 559
留言總數: 101
今日人氣: 38
累積人氣: 8675
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed