|
★2007 年 4 月 6 日 星期五
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 2007-04-06 |
|
06♥ April* 零七
-_-'好鬼攰! oh no'
傾電話=_____________= SoR。
救命.__.神甘早,
同ah媽ah爸大戰-v-
= =發咩癲ah你又'
又搵野黎鬧,
係又鬧,吾係又鬧.\ /.
大戰1輪'; 係到{side}我時間=3=
7點10閃人 -_-'
tai wo kcr ::
見到fion,馬仔,呂芷清 1齊過沙田=]
搭巴士 [ 299 ]過西貢!
架車勁搖,嘔甘滯-[ ]-
搭船 ,哈xd好開心好興奮!
橋咀島我們來了xp
bbq+3+勁俾蚊咬..
r教我地透爐,點知冇火機..
同淇係挽野燒香蕉xp
好自閉甘1條友坐係到燒
呆坐左成粒鐘,
都係聽佢地講卡通-,-
+_____+個個坐吾夠1分鐘就閃左人!
都吾知點解我會忍受到.
睇黎我自閉ge程度又高左級na-\/-
見到jellyfish..@@
燒到2點幾..落沙灘,自由活動!
哈xd 馬仔,吾好以為我真係吾記得啦!
當我傻架咩-_-' 不說不代表不知道
話哂佢之前都係唐生個老死 [我吾知e家係吾係啦]
落水挽..哈xd我又濕哂na
@@次次去親有水ge地方,
我都係會濕哂的!呵'
之後`,番上岸..hea左陣,
先知自己流緊血-[ ]-
應該係岩岩落水挽個陣介親-_-'
than,挽game 0\/0
第1個 - 眉目傳情
大佬做得好好笑,勁似係到電人xp
我係甘係到笑..
第2個 - 金雞獨立
洩哂..吾好提-,-
第3個 - 做蟲蟲
攰死-口-臨尾都係輸左!
5點幾換3閃人..
then;;:搭299..訓教..攰
拎住電話,,
馬仔::掛住人咪sd sMs俾人lor
我::sd左喇,佢吾回我咋-_-'
馬仔::睇你個樣好似好灰甘
我::都灰左幾粒鐘架喇!
7點搭kcr番tai wo..
屋企都未番就過大尾篤..
又bbq-,-痴線的..
| |
|
- THE END -
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|