|
★2007 年 3 月 12 日 星期一
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 2007-03-12 |
|
12*03'2007---`♥
金日<3
番到去,dt功課個個係甘係到趕做xd
科學 '*shan+v+ 心照啦
郭生,+v+吾洗甘惡呀?!!做功課嗜., 發癲請去第2個度`
chI =] MIZ WONG回來了xd
recess `哈 - 隻爆炸狗好好笑xdd
同kavin傾luinch係下面等=] 呵,.又人請食飯`
dt `畫圖畫圖畫圖x]
蔡sir - 話我系甘笑,吾專心上堂=3=
shan姐,多得你吾少啦-33333333-'
then`,仲要俾佢嗌左去門口到企 -[00]-叫我冷靜下喎
-3333-之後`,仲要打我個頭`
我俾人打呀,; 媽咪-\/-
IH `好專心甘 ::抄Nots @v@我是乖學生
lunvh ,, 哈,3月第1次出去食=]
味千wif fion,kavin *v*呵呵
好開心呀x]
之後`系甘傾傾傾傾..
1點10番到去 =P
我地好似好衰甘xd
kavin俾左成舊水 =v=好貴
$115.5 +v+我+fion各自支付了7.5蚊`
係出面hea,睇波 wif fion,panda,ah丸!!
4條友係到撞黎撞 xd'
Eng.. 好大火藥味`-[ ]-
其實我覺得佢教得幾好架=3= [ps:::吾鋸佢ge人吾好打我]
係佢中意玩人嗜 +________+
放學 - 等走人.. kayin同我講左d野,有點無奈吧-\/-
最後都系自己走 =]滿足
kayin,我同ah盤冇野的..只屬朋友!
E排好想靜。岩哂我xd
番到屋企..沖涼` 訓教+sd sMs,正點! =D
對吾住呀,sd sd下sMs訓著左..
所以-______-'好耐先應番您!
我是個愛說對不起的同志xd
----------------------------------------------------
我ko左英文個份presentation =]'好野
俾我靜下啦..
我想抖抖.. 我吾想諗野!
我已知道fion,kayin,be你們說的東西了
-________________-'只得5個人知,不會有第6個知的!
但,你們想的是對或是錯?!
如果係ge,點解佢要甘做??!`
吾鋸我嗎-口-'maybe!
答案...恐怕,得佢1個先知..
ps1:: kayin改左名叫貓貓 ,,]
總結,我是個煩人*v*
多得你們,照顧我 xd
| |
|
- THE END -
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|