MyXg ; www.xanga.com/ahmonnn 
  
 
 
 
 
 
 
 
      ♥范     :D
                         六棒 X 七棒 X 虎牙 X 阿杰  : )
                        
                        
 
2007 年 3 月 13 日  星期二
 ★- - - - - - - - - - - - - - - -
是日主題2007-03-13
分類♥ 未分類

 13*03'2007---`♥

討厭的Day3 .__.
搭十一上學去   wif hang
見到卓賢 ,有點無奈!
早會 ,`=3=   MIZ yung串我,
話我條裙系咪度過黎,岩岩好及膝 xp
E家系咪吾得先?!      x]
Eng ,,  很喜歡上miz cheng堂>3<
很喜歡,很喜歡,很喜歡!!!  *v*
原來金日不用Presentation        +v+蠢了!
recess `聽說有人跳樓-___+'
很多人在看  , 但其實是看不到的x]!
Maths --  吾系好記得,}
發夢發了2堂=v=    嘻., 俾我訓下教仲好!
電腦 :   討厭的電腦堂.v.我不喜歡!         i hatE
嘻嘻同學又吾得閒幫我做-_-'
自己係到亂做    -3-超.,  交到就算!       精明選擇
lunch `系學校食+排球+做chI ws!      謝嘻嘻同學
黑菇同我講左跳樓單野, 有病請睇醫生!
chI   .;我同ahyip都吾系好聽得明-__-
不懂 ...   還是不懂!`
after school ,番tsa      =3=
1條友坐,其他都系男仔,
之後..仲要訓著左 -0-太攰了!
訓得好好地,俾周生1野打落黎`   醒哂-0-
5點閃人歸家=)

可以讓我放縱點嗎?!!!!`
頂`吾記得買朱朱力+___+    大獲!
ohhhh on,點解次次都系我見吾到架.
fion點解你次次都甘好彩架-____________-'

--------------------

其實,我E 2日都開始發現左d野
/__\我吾知呀,但我始終都覺得你變左`
我中意以前ge你!     我中意你笑!!
點解,會甘架.. 
以前ge你有種好開心ge感覺架/.\
點解升左上form 2之後你會甘..
可能系吾同班 ,但.. 同你同班戈d都覺得呀!唉

by:siU Mon *

2007-04-11 01:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 - THE END -






訪客留言 (返回 lubmon 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lubmon
暱稱: ♩ ___ ,.monmon :D
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
每月文章
最新文章
你好?_?
沒有愛了。
♥愛你愛你愛你♥
無NA`
xD
文章分類
全部 (559)
♪:; 點滴滴滴+ qq. (5)
I-want-to-say. (13)
song★ (3)
★在我擁有你的時候★ (1)
心活點滴 ; ★ (77)
問問問問題 =D (9)
未分類 (451)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
★ NEW XANGA:
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 559
留言總數: 101
今日人氣: 57
累積人氣: 8694
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed