|
★2007 年 3 月 15 日 星期四
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 2007-03-15 |
|
15*03'2007---`♥
琴日好早訓+v+ 11點
哈哈x] 好少可!
3點幾起左身 xd
*v*哈,岩岩好..第3個sMs
真系甘岩架. 冇呃您! =]
.v.記得下次打俾我呀,知嗎?!
sd到4點半訓教`正點!
-------------
吾系好記得發生咩事--- 失憶
Eng -- 好頂肺`桂舟同學.\/.你吾可以甘架!
過份,打死我都吾會同佢坐呀`
我好憎d甘GE人!!!!!!
lunch`吉野家wif fion,正正正*v*
科學.v. ahhhh`救命
好恐怖,好可怕ah!
牛眼 =3=好核突' 我係甘係到嗌lor-0-
連郭sir都話係珍寶珠/__\
念yan完全系變態GE-_-
-w=吾好掂我ah你地 講笑
全程係到睇人整,完全冇掂過x
哈,係到聽胡生唱歌xdddd
好好聽wo ..我要做你的粉絲!`*v*
放學 - 5蚊>v<你整GE cake好好食呀! 恭喜哂`
Fion對吾住呀,冇同你走!
最後,5點幾閃人wif kayin,小明 =]
+v+3個傻仔`
睇魚+寫字 .. 行林村河行左成個鐘lor.好波xd
係甘寫野xdd 掟左支筆同塗改液落條河到-.-
俾小明同kayin睇到我句野添-v-
我是真心寫的!=]
6點半散水-3-好危險.. 無啦啦見到媽媽
好彩佢睇吾到=]
By''Mon
對吾住哇>/\<
| |
|
- THE END -
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|