|
★2006 年 12 月 8 日 星期五
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 2006-12-08 |
|
1生中,朋友有好多個 ;;
多到你數吾哂'
但真心既,又會有幾多個?
真系對你好,
吾會害你,
吾會出賣你,
吾會呃你!既朋友又會有幾多個?
我問心 ..我吾系1個好好既朋友*
時間 ;吾系1個問題!
識得耐,亦吾代表個戈就系最真心 ..
成為知己當然會好好珍惜!
但佢系1個成日出賣你,呃你..既朋友!
你仲會吾會當佢系知己!
*..我是分隔線....我是分隔線....我是分隔線..*
金天是,
-__-'影班相的日子!
家雄哥哥 ;;生日大快樂呢'
中文堂>v<'miz wg又冇番
卡"XD
有個ahsir黎代堂!
超級好挽呢:::]
同良師傾計-)
個ahsir幫人睇字@@'
我都挽麻1份"xP
佢話我冇自信-\/-
成班人;;冇哂常性!
系甘挽,冇理過ahsir">333333333<
無啦啦,挽挽下諗住去toilet..
點知gobo系出面.__.即刻吾敢出去!
之後,個戈以3秒時間番哂麻位"xD
勁野 *3*
IH 悶得很..
好想聽書
不過..又懶得抄野甘-___-'
又吾系甘明.
算*不管它了!
RECESS 2幫人借校褸xP
MATHS 去左影班相'
好好笑=]影q板戈陣..
ahshan無啦啦逼麻黎::]
哈哈..成堆人,系哂中間"
臨時好無奈甘做左個動作,,
LUNCH 又同BE&FION食M記-0-'
好早就番到去=)
ENG 個ahsir吾系到/___\
唉..仲諗住佢會系到tim'
有d要重默"我地系到改正甘
之後'就睇the wizard of oz'
okay好睇*
好想坐地下睇'
不過冇人陪我坐/__\
after school 睇班際
2A vs 2E'>3333333333333<
呵呵..2A勝利了`
BE HAPI喇"XD
之後'就去左打排球.."
打到6點幾*
小明問我有冇吾見野;]
之後,先知佢吾見左件校褸-)
-____-'都吾知點幫佢好!
@@'原來有好多人吾見左電話同校褸`
好彩,冇野吾見嗜
之後`就同2位梁生走-_-'
1路系甘俾人串;;
冇聲出-333333-
-______-'都吾知搞乜!
原來我已經忘記左戈件事>3333<'
可能忘記左會對我更好
| |
|
- THE END -
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|