|
★2007 年 8 月 19 日 星期日
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 2007-08-19 |
|
19.August;07♣
七月初七,; 七夕快樂xD.
你們要快樂喔!.好1個情人節-_-!
牛郎係咪會見到織女?!.
1145.富善去. 好多人好多野做.
做左成日野' 坐左幾個鐘-3-'
勁熱.我崩潰喇!`
做到好攰!'仲要冇食過野!.胃痛-_-.
之後俾.c蚊拉左去量血壓.v.
電子血壓計. 禁1個制都好攰架xD.哈
唉. 姓吳同姓鍾個兩個囉.
係度曬幸福. 我同馬仔恨吾到-w-'
1630.散水. rainbow去.wif fion.tong.馬仔
馬仔.失控了!'.
我邊似珍寶珠! 最後.我都失控埋.-_-.
謝謝. tong請食糖水 '
臨尾. 見到牙苗`我同馬仔癲左   
----
大埔3人參加戶外活動疑中暑
(星島) 08月19日 星期日 05:35PM
本港天氣炎熱,3名市民下午在大埔富善村參加紅十字會一戶外活動時感到頭暈,懷疑中暑,其中一人送那打素醫院,治理.
@@. 操旗d人真係辛苦.
| |
|
- THE END -
|
|
入我blog看看 http://blog.qooza.hk/Honkaiwai
|
網主回覆
re -佳
去了=]. Posted at 2007-08-20 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|