MyXg ; www.xanga.com/ahmonnn 
  
 
 
 
 
 
 
 
      ♥范     :D
                         六棒 X 七棒 X 虎牙 X 阿杰  : )
                        
                        
 
2007 年 8 月 21 日  星期二
 ★- - - - - - - - - - - - - - - -
是日主題2007-08-21
分類♥ 未分類

21.August;07♣

 

崩潰.-333-.
琴晚又吾知喊左幾耐-0-.
起身個陣.隻眼好痛-_-.唉

3點幾.
過昌運.改裙*0*.
終於改左喇.
真係勁憎條裙.v.
之後. 搭271出kwong wah hospital.
搵媽媽.遲左3分鐘*0*梳ly.
then. 去左朗豪坊.
好攰.勁攰.. 多謝媽媽xD.

----
命運?!.

2007-08-22 12:44 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 - THE END -






訪客留言 (返回 lubmon 的日誌)


lubshan 於 2007-08-26 03:37 PM 發表:
又系因為佢?!. -x-
唉`.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re. shan
哈哈.吾知呢xd.
Posted at 2007-08-26 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Catz 於 2007-08-26 03:13 PM 發表:
re lubmon;;
都估到會比我吹漲,,
我自己都有少少俾自己吹漲;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re. kayin
哈哈.kayin你超勁
俾你吹漲哂-.-
Posted at 2007-08-26 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Catz 於 2007-08-26 12:30 PM 發表:
真系醒目;;
算吧啦,,
我泥d系好吾面對現實嫁;;
我憎就系憎嫁啦,,理得佢去死;;
你話我衰我都系甘講;;
忘記吾到;;就咪鬼忘記啦;;;
哈哈哈hahahahaha;;;
真系比我吹漲;;-,-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE. 低b賢
/__\'唉. 我吾同你丫嘛
唉.. ..真係吹漲哂-3-
Posted at 2007-08-26 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Catz 於 2007-08-25 09:51 PM 發表:
傻b蚊;;;;
比面你,,吾系度爆粗口;;
系自己個度爆;;


haha;;
好掛住你呀;;;
同你msn真系好開心;;
哈哈哈;;;
搵日再泥過;;

佢我真系好想鬧佢;;
知吾知邊個佢!!!??
哈哈;;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re 傻b賢
謝謝你甘俾面xp
吾好甘啦.-_-'
 
哈xd. 好牙.幾時都得@v@
水星人係吾同d既xd
 
我估到d牙.
-_-'我吾可以甘對佢架'
努力面對現實中-.-'
我都吾想甘. 討厭.\_/.
有d野點都忘記吾到-3-唉
Posted at 2007-08-25 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lubshan 於 2007-08-25 09:25 PM 發表:
小蚊蚊.*v*
我又黎啦x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE .小姍姍
呵*v*謝謝
Posted at 2007-08-25 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi1002 於 2007-08-25 08:51 PM 發表:
衰人
吾幫我留cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我的小嘉嘉*v*
呵呵. 我明了
我會幫你留comment的xD.
Posted at 2007-08-25 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lubshan 於 2007-08-25 03:32 PM 發表:
琴日好好挽xD.
嘻^v^`
比我牙媽呃左以為佢要番工tim T_T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re.shan
係牙xD
呵.
算了吧!-3-
Posted at 2007-08-25 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Catz 於 2007-08-25 12:57 AM 發表:
哈哈;;
系lor;;
點解會笑;;?
因為我同你都系傻婆囉;;
hahahaha哈;;;>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

re. 嘉賢
哈xd.係既!
傻婆賢>3333<'
wakakakaka卡;
Posted at 2007-08-25 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Catz 於 2007-08-24 11:02 PM 發表:
哈哈;;
好好笑呢;;;
仲有無吾開心呀?
哈哈';;;傻笑;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE. 傻b賢
哈哈哈-v-好好笑牙!.((點解會笑既?!-0-]]
麻麻啦. 冇咩特別-_-'
wakakakaka卡.`
Posted at 2007-08-24 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nhgysf 於 2007-08-24 03:54 PM 發表:
CM~
喊~做咩喊呀
暑假玩得唔開心呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

RE.
-_-'.um..
對.暑假過得不開心!.
Posted at 2007-08-24 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lubmon
暱稱: ♩ ___ ,.monmon :D
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
你好?_?
沒有愛了。
♥愛你愛你愛你♥
無NA`
xD
文章分類
全部 (559)
♪:; 點滴滴滴+ qq. (5)
I-want-to-say. (13)
song★ (3)
★在我擁有你的時候★ (1)
心活點滴 ; ★ (77)
問問問問題 =D (9)
未分類 (451)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
★ NEW XANGA:
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 559
留言總數: 101
今日人氣: 39
累積人氣: 8496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed