|
★2007 年 8 月 26 日 星期日
★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★- ★
|
是日主題♥ 史迪*v*` |
|
26.August;07♣
農曆七月十四o_O.
金日出吉之島食lunch.
之後.見到panda.拍左佢1下xp
哈.金日既戰利品係史迪既攬枕xd
極得意. ' 金晚1定要攬住佢訓.  
----
waka. 我好想cut左部電話佢.認真xp
但我又好想買電話*v*
哈.好可惜.我窮冇銀xD' 草根家庭
----
可惡 
甘既表哥.真係吹漲.
-- 依排打hkflash.愛上左
-- 依家見到d公仔.真係癲哂.哈
- 勁想同279d人去沙灘玩/_\'
好掛住上年南丫camp.`
| |
|
- THE END -
|
|
Catz 於 2007-08-27 08:33 PM 發表:
re mon;; 甘我講嫁啦;;; 某某人;; 你同我滾開吧;;; 吾知佢get吾get到;;;-,-''
|
網主回覆
RE KAYIN
哈哈 -_-v我都吾知牙.
你問下佢囉xp. Posted at 2007-08-27 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Catz 於 2007-08-27 11:32 AM 發表:
傻婆蚊;;; hkflash好用咩咩?-,-'' 咪鬼用啦,, 用yahoo blog算啦;;-,-'' 我真系好想同佢講''你滾開吧''
|
網主回覆
*0*. 麻麻啦.
哈.同佢講囉xD
sUP你.XP Posted at 2007-08-27 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
因為.. 好大機會見到D你吾想見既野xD. 就系; -___-v 鬼鬼^V^.
|
網主回覆
哈哈.我都想見下-V-'
其實點樣架?! @v@ Posted at 2007-08-27 07:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝謝呢=)' Posted at 2007-08-26 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
nhgysf 於 2007-08-26 07:49 PM 發表:
|
網主回覆
哈xd
吾緊=) Posted at 2007-08-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
714啵`<3. 11點後記住出街xD. 最好帶埋相機,影幾張相tim:)
|
網主回覆
=,=點解要帶相機既!? Posted at 2007-08-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯. @v@
好叻bo. Posted at 2007-08-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|