- 30.august`07
一大早有個.奪命追魂call' 救命.又要無人聽電話戈下先死! 死死下下去聽.點知係搵牙哥既. 吹漲.牙哥仲要話聽吾到電話響囉.v. 好憎d甘既人囉.激氣 之後又暈暈地-3- 行行下.手提又響. 救命. 仲搞到我仆親.唉, 痴線架! 隔左陣.又訓番-3- 十二點先起身=3= 哈.. .我好樂觀架xD 真係吾洗擔心我` 俾臭po.識串左. 不枉識左5年.' 三點幾.出左去搵kayin 見到胡生.佢等人還銀xd 有人遲到囉.唉.好憎d甘既人xp 之後過左祥華打波. 打左陣.胃痛 過左老麥.食新地. 之後又番去打. 點知.打打下個胃勁痛囉=3=' 無啦啦見到kawai.-_- 但佢吾理我地.唉 金日打波好好玩.好耐都冇打lu. 謝謝kayin>333< hea左陣.就搭火車歸家lu @v@
哈.多謝` po.kayin.小賢.朗.宋欣欣.賢仔. ..
- THE END -