暱稱: §丫俊。
2007-06-15
今日..係最後一日.返學考試..超正..之後就放5日假...下星期三..先要返學!~正~
9點幾就放左啦!10點2返到屋企....之後玩左震MSN..就訓左!訓到12點到..起身食野......
之後玩msn..玩到好悶.....之後落陽光打機...我係msn叫左呀琪.一齊落去打!.....之後就係咁落左去啦.!
就係咁打下打下...打到7點幾...又返左屋企啦!!!
D日子就係咁一日過一日啦!!
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »