呢幾日冇1 日準時起身~~個鬧鐘似乎冇咩用=.=
林SIR教CE=.=似乎悶過袁SIR...有D掛住佢添...唉~~佢係度果陣又嫌佢白痴-.=.=
PHY堂...有D聽吾明.=.=唉除左無奈 =.=冇第2個形容詞
中文堂DICT=.=個MISS好搞笑=.=
話明背默=.=我地吾識=.=佢背比我地聽WO=.=
佢今日著得成個高齡學生甘=.=嘔~~哈~
英文堂=.=唉又對ans=.=悶悶悶=.=
好7啊個miss=.=2堂都比3分wo=.=999
跟住個miss wu見到wo=.=又鬧人
又係佢話每日要過34分至得0既....雖然我地2堂3分>,,不過都有35.5分啦>,<
仲鬧wo..pk啦~好掛住你啊>,<mss lam><<
放學 ..board...好冇隱...而家好似冇咩目的甘做...以前有miss lam就吾同姐
而家3a好似冇班主住甘啦...唉
oslo=.=吾好再甘啦=.=小小野又甘=.=
|