衝吧!夢想少年

2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


... 分類: 未分類

呢幾日冇1 日準時起身~~個鬧鐘似乎冇咩用=.=

林SIR教CE=.=似乎悶過袁SIR...有D掛住佢添...唉~~佢係度果陣又嫌佢白痴-.=.=

PHY堂...有D聽吾明.=.=唉除左無奈 =.=冇第2個形容詞

中文堂DICT=.=個MISS好搞笑=.=

話明背默=.=我地吾識=.=佢背比我地聽WO=.=

佢今日著得成個高齡學生甘=.=嘔~~哈~

英文堂=.=唉又對ans=.=悶悶悶=.=

好7啊個miss=.=2堂都比3分wo=.=999

跟住個miss wu見到wo=.=又鬧人

又係佢話每日要過34分至得0既....雖然我地2堂3分>,,不過都有35.5分啦>,<

仲鬧wo..pk啦~好掛住你啊>,<mss lam><<

放學  ..board...好冇隱...而家好似冇咩目的甘做...以前有miss lam就吾同姐

而家3a好似冇班主住甘啦...唉

oslo=.=吾好再甘啦=.=小小野又甘=.=






訪客留言 (返回 luckydicky 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]