個人資料
luckyming
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

2005 年 9 月 13 日  星期二 


好頭痛  

我由琴晚大概9點起啦!!!!個頭痛得好緊要><
我諗係因為要做功課掛!!!唉........我記得上年下學期個陣都試過咁!!!
所以搞到下學期考試溫唔到書!!!D成績就咁差左囉!!
我唔知點形容好!!總知係個腦係咁係度轉轉轉....個頭變到好重好重!!!!
屋企人唔知咩事!!!靜識係到鬧....不過都慣啦!!
佢地成日都話....「考得好係應該...考得唔好就要鬧!!」

雖然頭痛唔係好集中到野.....但係上堂聽書都過得去啦!!!
有兩個小息用左黎搵Miss Wong俾返D野佢!!!
跟住最後一個小息就用黎擺locker.....估唔到15分鐘都過得好快下!!!!

上CHIN同ENG時我地四個又係度說說笑笑......
CHIN時凌展平因為同我地玩俾人叫左答問題.....抵死!!!!
因為中文科長阿XXX無收到我張生活隨筆....激氣!!!!
所以搵凌生黎發洩......偷左佢兩張學生相....Wakaka... 

ENG堂笑死...Talking about pet!!!!
Oreo同Andy好齊心咁指住佢地個pet....笑死我啦!!!!!

**今日同學妹有lunch meeting....又唔係好順利啦!!!!
我去到接嘉嘉個陣....
佢有野要做...咁我先去locker..然後諗住係長樓梯等!!!點知我等左好耐都唔見嘉嘉....
我周圍搵過都唔見...我相信佢都唔會係D走左去既人!!!好彩最後Maggie& CC幫我搵返佢!!!
原來佢要幫Miss Mak整野所以遲左放啊!!!!真係慘囉!!!!
搞到2點...靜低咁少時間又唔出得去食.....跟住就係學校食啦!!!!
點知無曬三文治...腸粉都無!!咩都無曬啦~咁我地兩個唯有食燒賣啦!!!
我自己飽飽地就話食咁少無咩問題.....但係嘉嘉咁鬼廋食咁少野...真係有D擔心佢添!!!!
我諗住下次過左special time table 後陪佢係學校或者出去食....點都要補返次食得順利既!!!
***我有諗過報答Maggie&CC架!!但唔知點報答!!?真係唔該晒佢地幫我搵返學妹!!感激!!

------------------------------------------------------------------------
我以後小息要多D時間休息下啦!!!
我成日都好似無過個小息咁!!!咁樣太唔似樣啦....
應該好好咁享受每一個15分鐘的小息!!!!
------------------------------------------------------------------------
終於重遇返個都幾耐無見既朋友仔...不過無咩點講到野!!!!!嘻嘻...
下次有緣再見先傾過啦!
------------------------------------------------------------------------
真係想駁家姐嘴....
我係鍾意玩computer架啦....
我玩到夠自然會關機啦....又唔係全日玩晒!!![[唔hapi]]
唉.........駁佢嘴就講得愈耐!!!!><都係算啦!!!!鍾意鬧就鬧啦....慣晒!!!
------------------------------------------------------------------------
To Sinson.....
Happy Birthday To You!
Happy Birthday To You!
Happy Birthday To Sinson!
Happy Birthday To You!
祝你福如東海...壽比南山!!
年年有今日...歲歲有今朝!!



« | 1050 | 1051 | 1052 | 1053 | 1054 | 1055 | 1056 | 1057 | 1058 | 1059 | ... | 1130 | »