今日終於上完理工0個個課程啦... 好唔捨得架∼∼不過完都完左囉... 最感動的是---我地拿左兩個獎 最唔開心的是---19號個返左學兄學姐,而唔返理工,搞到拿唔到一個獎 如果唔係我地就可以有3個獎架啦!><” 好唔捨教我地sensor的哥哥姐姐......仲有我地team人~ 哥哥呢幾日受控制唔出街街...所以成日打機... 意思姐係我無得玩囉.... 咁我為有洗碗,,,睇電視+睇書囉.. 都唔知點做暑期作業... ><"