今日是個special day!
因為今日我要幫〝性本善〞做一場的情節
我初初都唔係好願意∼
綵排個陣∼佢地話會係同D演員啊
你地估下係邊個!?
就係靚仔......司徒瑞祈啦!!!!
哈哈................原來係佢同我做對手戲!
嘻嘻∼∼∼∼∼^++^::::
仲要講D好男女朋友的對白∼∼哈哈!!!!
好多羨慕的眼光係台下望住曬
哈哈......
仲要一齊坐係sofa度∼∼∼
估唔到我都有機會做大約1分鐘司徒瑞祈最愛的女朋友......
散左之後我仲同佢傾左幾句,內容如下::
我:頭先講對白個陣唔係好好啊∼希望你唔好介意
司:唔係啊,你做得幾好啊∼好有潛質
我:唔係啊嘛!得兩句對白之喎
司:hey∼我埋又係!
我&司齊齊哈哈大笑.....
哈哈∼∼∼∼∼∼好開心啊!
問他拿了簽名同影相..../\/\" 
|