琴晚又夜訓啦....今朝LAZY起身...
我諗住9點鐘返去練波, 魚目運珠, MISS NG一定見我唔到...
點知一入到去....即刻俾MISS NG發現左我....
MISS NG:你做咩咁遲先返啊!? 你唔知我地8點半練波咩!?
我無氣咁同她講:我今朝唔舒服啊! 我知啦! 我去練波啦! BYE MS NG!
跟住俾AMY佢地取笑我太早返黎喎! 串嘴...==
之後熱左下身啦! 我悶到抽根啊!
於是叫他們鬥波...係就係亂咁黎...之不過出到汗就得啦!
以後返去都要鬥下波先得! 如果唔係點進步啊!!! 加油!
之後開LOCKER...開完之後...關鍵啦!
我就係呢個時候唔見左抽鎖鑰...完全唔記得左放左係邊!
11點同AMY走個陣都未知自己唔見左KEY...><
返到屋企先發覺...諗住夜晚返去SITC ON DUTY先搵下...
SO 無理到...
跟住玩電腦...
都唔明呢排玩電腦可以玩到唔停...
玩完又唔知自己做過D咩黎先衰...><
去到4點先沖涼...換校服, 吹頭啦...搭車走人...
差D遲到添...不過其實無咩所謂啦...ANNA都遲左成半粒鐘到啦!
周圍行下, 到左夜晚...我玩左一陣1B班電腦之後...就無物入過去!
我一直留係CONTROL ROOM度邊食野邊睇現場直播...
正啊...一大美事!
話就話請我地返黎幫手啊...
但係好多家長無黎, SO我地一D野都無做到!
靜係行下去其他課室, 唱下歌, 玩下GAME...咁就有$18入袋!
其間有D SITC人俾人搭訕問野, 而黃源淙無...
他就話啦:物我個樣好飛咩!? 點解無家長搵我黎搭訕!
他講野個樣好鬼搞笑....搞我笑到唔停! ><
9點半完場啦...
我地SITC一齊去棷林閣食野...唔錯啊!
一行8人, 少左2人! 大家講下野, 食下野! SITC都唔錯!
彰叔食野好有本格啊!!
他叫左個童子雞飯之類啦! 超正! 真係成隻童子雞喎! 食到他幾滋味啊!
他仲要叫多杯[[無忘我]]...真係正到爆啊!!
黃保傑話聖誕節食聖誕大餐啊!!
睇下點先啦! 不過都唔錯0既IDEA...
我地食到11點半到啦...我一個人行返黎啦!!
哇! 真係嚇死人啦~成條街D人5隻手指數得曬, 仲有靜!! ><
好彩都安全回家! 但無KEY! 幾驚屋企人訓曬, 無人開門俾我啊!
好彩家姐起身開俾我, 幾驚她鬧我遲返又無KEY!
所以我一入屋即刻話: SORRY, 我唔記左KEY!
成功逃脫!
訓覺...其實我都唔係好眼訓!
可以連續幾個星期都係咁啦~所以無咁支力而家!
*我抽KEY同大雪麗抽KEY正式告吹DISAPPEAR..哈利路亞!
|