|
|
2010 年 7 月 27 日 星期二  |
| 2010-07-27 |
分類: 未分類 |
今個暑假我覺得係放比老師既
成個暑假都要溫習,量仲要咁Q多.!
唔溫又唔得喎..!!
夏令END,
我只想講認真既我唔係咁既分數><!~
今日都好趕下
出完大6接表弟落黎就即刻去鏡湖"照肺"..
"D儀器十足十D科幻片..
致於做黎做咩有待下回分解.><~~~
|
|
|
MsGold 於 2010-07-27 07:24 PM 發表:
:'( 我又係要成日返去補課 冇暑假了 點解要照肺既=.=?
|
網主回覆
我地加加埋埋差唔多50張PAPER要溫-.-....唉
(比蜘蛛咬親所以要"照肺"HA=.=)
過幾日就知><~~ Posted at 2010-07-30 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|