luffy12
暱稱: 智豪
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天


2010-07-27 分類: 未分類

今個暑假我覺得係放比老師既

成個暑假都要溫習,量仲要咁Q多.!

唔溫又唔得喎..!!

夏令END,

我只想講認真既我唔係咁既分數><!~

今日都好趕下

出完大6接表弟落黎就即刻去鏡湖"照肺"..

"D儀器十足十D科幻片..

致於做黎做咩有待下回分解.><~~~






訪客留言 (返回 luffy12 的日誌)


MsGold 於 2010-07-27 07:24 PM 發表:
:'( 我又係要成日返去補課 冇暑假了
點解要照肺既=.=?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地加加埋埋差唔多50張PAPER要溫-.-....唉
(比蜘蛛咬親所以要"照肺"HA=.=)
過幾日就知><~~
Posted at 2010-07-30 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]