luffy12
暱稱: 智豪
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
2010 年 9 月 21 日  星期二   晴天


3個星期高三感想篇 分類: 未分類

3個星期話咁快過去

我既態度依然好懶散...得過且過

我完全接受唔到呢種變化....><...

一落堂個個互相問功課,,又問到MISS唔比走

中午食完飯就做功課做到上課

我真係接受唔到D人咁勤力,

被抽問又咩都答唔到

我都唔知我想點..好大壓力~

今朝既統測我既失敗令我意識到我既前途

雖然因為要太高分所以我都冇咩點諗可能有保送...

但係人總要上進架嘛!!!

我而家目標:日日溫習  爭取下保送><!

                    狂煲英文

 

希望一切一帆風順LA~~






訪客留言 (返回 luffy12 的日誌)


NgaTeng1016 於 2010-09-21 08:45 PM 發表:
我好睇意睇luffy ,so luffy加油~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]