今日老公同事生日...要去食飯..得我一個係屋企又悶...叫左媽咪黎陪我...
到左夜晚~~pauline打電話黎~~話佢男友又係出左去玩..問可唔可以過黎玩~~
pauline黎左之後媽咪就走左喇....之後我同pauline就傾計喇~~
pauline講左好多佢同阿恩去旅行既搞笑野...笑到我肚痛~^^
我地睇埋"大話妹"...套劇都幾好笑...睇完之後我地玩左陣太鼓~~
不過pauline佢唔識玩~玩左陣就冇玩到喇~~
之後pauline上網睇狗狗~因為佢想買隻狗狗~~之後我比左個領養網佢睇~~
睇左一陣...老公返黎喇~~飲酒飲到行路搖下搖下咁...仲成口酒味= ="
拿拿聲叫佢去沖完涼先去訓....pauline睇埋個網就返左屋企喇....
|