當yahoo blog公布要關blog既時候改變左我少少決定xd
本身我開左yahoo blog 既時候我打出黎係完全冇諗過係要比我d fd睇
但係yahoo blog關之前不如比下我d fd睇喇(感覺唔係太良好- -)
唔良好都有主要原因
都係得一個 點講都係我第一次打blog唔知佢覺得我寫d野點
我最怕就係佢地比好多負評我
到了qooza我應該會比我 d fd睇
我應該要面對負評 當冇負評
我打blog既水平一定好低所以要接受負評後而改變
如果我d fd睇到或者yahoo blog睇到既
我今次都係要講聲
呢個post我都係會主力寫akb xd
因為太鐘意akb 我會試下寫下番組或者其他關於akb既東西
反正明天就開學 開學多數要寫來年既目標
來年我既目標主要多d人入黎睇喇xd
後話有冇人有關於akb既whatsapp群收留我
仲有轉左qooza之後我好似認唔係太認得出blog友 唔好意思- -
|