死仔仔
大家記得要留言比我呀
luikayuen
暱稱: 死仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
中秋
好累= =
2010-09-08
星期日
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 102
今日人氣: 0
累積人氣: 1493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


今個星期六的日子-0- 分類: 未分類

昨日星期六

夜晚阿仁肥基同明來左荃彎

今我就出去啦~

我同佢地去左荃彎食野-0-

食完之後去行街

行左一陣阿仁果d就走左

得番我同肥基

之後阿博岩岩到佢地就去左我屋企樓下間網吧打機

打通消機-0-

打到早上11點幾我就送佢地答車

之後就番家訓-0-



2009 年 11 月 23 日  星期一   清涼


嘩~以經好耐冇打過啦~ 熱情 分類: 未分類

原來自己今耐冇打過

前2日同阿仁出去買33~

比佢老點以為佢識路

點知行左3條街先手到個(chil) 之堡

搞到我腳仔都遠理之後買完番華明

之後再去滅罪到玩~d歌都ok好聽

d女都幾靚跟住就去左肥基屋企打機

打打下就到2-3點 =再玩多陣原來5點幾= =

之後就訓~12點幾起左身

之後再出旺角成班出去睇戲- -

睇左2012好正 味看果d人快d睇呀

但又好淆低會發生喎~希望唔好發生啦-0-

之後又去左沙嗲王食野~食左60幾~

我覺得唔係今好食= =之後就番自己屋企訓啦= =

唉~懷念小學的日子~係荃彎次中唔習慣

forever fd  留個cma_a

 



2009 年 1 月 18 日  星期日   清涼


冇野做 無奈 分類: 未分類

今日~星期日都唔知有咩做

味係屋企打機囉

無無聊聊就打下bolg啦!!

唉~好悶呀係屋企

今年新件都唔知去邊好

唔通要係香港過年

打機過年==

唉~~都唔知有咩好地方好去

 



2009 年 1 月 1 日  星期四   寒冷


12月31日 滿足 分類: 未分類

好耐冇打bolg啦!!

e家我打番啦@@

12月31日好開心呀

去左尖東倒數

有小劍,我,肥基,博同李榮昌

6點幾去左==

之後周圍行

去到10點坐左係到傾計

11點幾就去左看人唱歌

之後開始倒數

數完有煙火看

都好多人==

見到博d~fd同博條女==

佢條女唔靚

本來想住同明同仁佢地過

但果到比人封左

佢地又過唔到來

所以冇同我地過

之後番華明

同人地吹水同玩

之後見到樂文如阿東吹雞

好多人=-=

之後6點鍾食完野

坐左陣我就番荃彎啦



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


好-3-悶 分類: 未分類

成日冇打bolg因為都唔知打咩好

上個星期六番左華明玩

都幾開心玩通消

3點幾去網吧玩

下個星期六我都可能番來

番來玩轉華明佢

之後e幾日就好悶....

悶到,死

期待星期六.......

 


 

我唔想你們分手

只想你們好好今過

....點解人重要分手

但e家冇希望

只想你地做番fd