| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 今個星期六的日子-0- |
分類: 未分類 |
昨日星期六
夜晚阿仁肥基同明來左荃彎
今我就出去啦~
我同佢地去左荃彎食野-0-
食完之後去行街
行左一陣阿仁果d就走左
得番我同肥基
之後阿博岩岩到佢地就去左我屋企樓下間網吧打機
打通消機-0-
打到早上11點幾我就送佢地答車
之後就番家訓-0-
|
嘩~以經好耐冇打過啦~  |
分類: 未分類 |
原來自己今耐冇打過
前2日同阿仁出去買33~
比佢老點以為佢識路
點知行左3條街先手到個(chil) 之堡
搞到我腳仔都遠理之後買完番華明
之後再去滅罪到玩~d歌都ok好聽
d女都幾靚 跟住就去左肥基屋企打機
打打下就到2-3點 =再玩多陣原來5點幾= =
之後就訓~12點幾起左身
之後再出旺角成班出去睇戲- -
睇左2012好正 味看果d人快d睇呀
但又好淆低會發生喎~希望唔好發生啦-0-
之後又去左沙嗲王食野~食左60幾~
我覺得唔係今好食= =之後就番自己屋企訓啦= =
唉~懷念小學的日子~係荃彎次中唔習慣
forever fd 留個cma_a
|
冇野做  |
分類: 未分類 |
今日~星期日都唔知有咩做
味係屋企打機囉
無無聊聊就打下bolg啦!!
唉~好悶呀係屋企
今年新件都唔知去邊好
唔通要係香港過年
打機過年==
唉~~都唔知有咩好地方好去
|
12月31日  |
分類: 未分類 |
好耐冇打bolg啦!!
e家我打番啦@@
12月31日好開心呀
去左尖東倒數
有小劍,我,肥基,博同李榮昌
6點幾去左==
之後周圍行
去到10點坐左係到傾計
11點幾就去左看人唱歌
之後開始倒數
數完有煙火看
都好多人==
見到博d~fd同博條女==
佢條女唔靚
本來想住同明同仁佢地過
但果到比人封左
佢地又過唔到來
所以冇同我地過
之後番華明
同人地吹水同玩
之後見到樂文如阿東吹雞
好多人=-=
之後6點鍾食完野
坐左陣我就番荃彎啦 |
2008 年 2 月 19 日 星期二  |
| 好-3-悶 |
分類: 未分類 |
成日冇打bolg因為都唔知打咩好
上個星期六番左華明玩
都幾開心玩通消
3點幾去網吧玩
下個星期六我都可能番來
番來玩轉華明佢
之後e幾日就好悶....
悶到,死
期待星期六.......
我唔想你們分手
只想你們好好今過
....點解人重要分手
但e家冇希望
只想你地做番fd
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|