今日唔知點解咁多野做
第一堂就冇交英文作文同listening
搞到同文康& fucking hole被罰企兩堂
1st小息就做文學dictation correction
之後就做中史ws
仲有做後感
振榮真係傻架
食完lunch就文學test
唔係太難但係我都唔識
當然係冇溫書的問題喔
放咗學中史仲要補課
點知又講廢話
咁我當然就善用時間訓一訓啦
之後做埋文言就想走
點知畀marco d野打
1個月內得罪兩個矮我一個頭嘅人
莫非我同d小人國有仇!?
依家仲差英文long writing同listening
新嘅功課就有maths c
真係死得啦~ |