唉!今日!我收左一個E-mail!
佢對我講得好清楚!
之後!
我聽左一首歌!
叫’別怪他’
個一刻真係好想哭!
但係男仔冇理由!
抱頭痛哭嫁!
我真係好想同佢做番。。。
!好朋友!
但我真係好驚!
佢嬲左我!
我E加明白!
我要改下我o既壞習慣!
就係。。。
成日乜都估下估下!
點知變左。。。
一相情願!(唔知有冇打錯字)
但我永遠都會咁中意佢!
可能係E加要做好好好好好好好好好好好好好好好好朋友啦!