今日係我地F.3 ge第一日
唉..miss lo lo...好掛住你呀!!!
咁返到去見到有唔同ge人係到..大家都唔同左..
唉..終於都要返學la..
好想sleep 呀...
________________________
今日..我6點40起身..返到去就7點30到la..
我估唔到我會係num 23 lo...
唉..今年我地調走左8個..
3智:萬莉、彭雪皓(pang pang)、黃智健(kin)
3勇:陳啟明、陳美瑩、劉綽偉
3誠:張彩怡(呀B)、余珈薏(+2)
咁之後我地就入hall 等開學禮la..
唉..點知我地要9點就去..(但係10點開始)
因為miss wai 同林sir 要做開學禮d 野..所以咪要坐1個鐘lo-.-
------------------------------------------------------
返到去就就快放學..咁就派個d 通告
唉..第一日返學就好想sleep -.-
|