b敏
如果無法忘記的話,那麼就不要忘記,把回憶記住,放在心中,讓它成為自己人生故事的一部份~ 出自<命中注定我愛你>//
luluming7
暱稱: B敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
中三
我的星座----巨蟹座(C...
家長日
F.3 Sports Days (2)
F.3 Sports Days (1)
文章分類
全部 (29)
friends (3)
others (8)
school life (17)
未分類 (1)
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


F.3的第二天 分類: school life

今日係F.3 ge第二日..

唉..坐學號位重要坐到幾時sin 得呀??

我唔想坐呢個位呀..

______________________

今早..我地返到去就係到開始選科長個d 野..

原來我想同琬婷一起做通告大使同biology and 中史 ge 科長架ma..

點知..比人做左中史wo..

重要就係miss wai 叫我唔好做bio 科長..要做history...-.-

姐係我要跟郭sir....

所以最終我做左通告大使同history科長.....@@

__________________________

大約10到..就叫我地去影相la..

咁我地影班相個時就叫miss lo 過來同我地一起影..

因為我地實在超超超掛住miss lo   t.t

我同琬婷去叫miss lo 個時..

佢話佢都好想做我地班主任wo..

又話今年要睇住d "BB"...haha..

miss lo 一定係跟得我地多..所以自己都gag左lo...

今日重調左位tim..

^^..我個位好正..

我坐第4行第3個..

琬婷就坐我後面..ya!!!!

咁佢隔離就係him him ..

我前面就係duck duck la...^^

我個位實在太正la...哈哈哈...

 






訪客留言 (返回 luluming7 的日誌)


DouglasCream 於 2009-09-20 10:30 AM 發表:
同你坐好開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sssiuka 於 2009-09-03 10:27 PM 發表:
你就正/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈哈..我就當然正la...因為我可以同佢坐xdd
Posted at 2009-09-04 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo3195 於 2009-09-02 03:44 PM 發表:
comment;*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





我的迷你窩
站內搜尋
網站連結
我的迷你窩
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 48
今日人氣: 8
累積人氣: 2235