唔知點解?
覺得近排好無聊
遊戲又唔覺得好玩,玩左幾日又覺得好悶
其實我係求等緊一隻遊戲出
雖然話係有代理商代理左
不過韓國個邊先岩岩封測完
都唔知幾時先可以玩
日子真係好無聊呀!
聽日又有電腦test,一d都唔識呀!
以前又未讀過,而且又係英文既,點算呀?
本電腦書鬼甘厚,又唔知範圍,都唔知點讀
今晚又要通宵讀書!