無驚無險又到左星期五啦!
今日電腦test,一d都冇溫過
幾驚唔識,好彩可以打開書睇
不過都唔夠時間做,做到剩低一d未做
而且好多都唔識做
真係驚今次唔合格
每一個星期既星期五都令人覺得開心
因為星期五之後係星期六,星期六唔使番學
所以每逢星期五都好想d上完堂
然後番屋企,家永遠係最舒服的!
所以我唔係好想出街!