2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


唱k 分類: 未分類

前幾日同以前d同學去左唱k

唱到8點,去左美心食dinner

個度每一枱都有一個火鍋

個情景非常壯觀!

跟住去左仙跡岩飲野,傾計

飲到10點先番屋企

金莎

金莎真係好好食!

不過d價錢都幾貴下

唔可以經常食

不過成日食朱古力都唔係甘好

中文遲d有3分鐘短講

說話係我最唔得既一個項目

我打算講旅遊景點!

應該會容易d

發表時間:2007-11-05 07:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 luna65 的日誌)


Jenny 於 2007-11-06 08:46 PM 發表:
嗨嗨!芝麻我黎探你啦!!系唔系好開心呢?嘻嘻!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你唻,
多d唻留言wo!
Posted at 2007-11-06 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Anson
soso
主席
阿辛