2007 年 12 月 26 日 星期三  |
| 賭得好辛苦呀!! |
分類: 牧場點滴 |
係牧場物語入面賭得好辛苦呀!
賭左好耐
而家先有三萬幾精靈幣
離我既目標仲有好遠呀!!
我好想要六萬幾精靈幣個件紅色披風
但係仲差好多呀!
我而家好窮呀!
得萬幾蚊
有邊個可以教我點先可以有多d錢?
|
| 發表時間:2007-12-26 02:24 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
寶寶 於 2007-12-26 01:46 PM 發表:
HI chima,Merry Christmas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
|
網主回覆
你都一樣啦!
Merry Christmas!! Posted at 2007-12-27 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|