2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


無野做 分類: 未分類

無野做的一日,因為要準備考試,所以仲未去搵暑期工,不過等考完試之後,我就會去搵,而且我想做一d收銀既工作,我見到百佳請人,等我考完就去試試!

我今個暑假一定要搵到野做,我要儲錢下年去台灣!我一定要去!

發表時間:2008-06-05 11:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 luna65 的日誌)


寶寶 於 2008-06-20 11:34 PM 發表:
hi,I will find summer job,too
let's together
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



寶寶 於 2008-06-20 11:32 PM 發表:
HI we togeter find summer job?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀!不過你要打電話比我!
Posted at 2008-06-21 01:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Anson
soso
主席
阿辛