2008 年 6 月 5 日 星期四  |
| 無野做 |
分類: 未分類 |
無野做的一日,因為要準備考試,所以仲未去搵暑期工,不過等考完試之後,我就會去搵,而且我想做一d收銀既工作,我見到百佳請人,等我考完就去試試!
我今個暑假一定要搵到野做,我要儲錢下年去台灣!我一定要去!
|
| 發表時間:2008-06-05 11:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
寶寶 於 2008-06-20 11:34 PM 發表:
hi,I will find summer job,too let's together
|
|
|
寶寶 於 2008-06-20 11:32 PM 發表:
HI we togeter find summer job?
|
網主回覆
好呀!不過你要打電話比我! Posted at 2008-06-21 01:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|