今日同佢傾電話....我都唔記得左佢講左d咩la....搞到我好痛心....而+我好辛苦...你又知唔知呀 次次我都忍完又忍...但你都係當冇件事 緊住次次又再重覆咁去再傷多我一次 一次又一次....次次都係咁 我之前種以為你會了解我.....點知原來你都係一樣.....都係唔了解我 算la....講黎都冇用...呢個板都變左一個係我拎黎數苦既地方..... 算la.....我忍埋咁次.......我真係好辛苦>< 我諗如果再有下次...我可能會離開你