奧運就快到
係內地處處都洋溢著歡樂既氣氛
睇返香港
『係咩,奧運咩 ?』
另一邊箱既藏獨份子又點
次次見到中國內地班憤青,真係火都黎埋
西藏人真係好慘
唔好唔記得西藏係係唔知幾十年前比中共強行用暴力收服
就好似你本來生活得好地地,之後無啦啦有人強姦左你(用詞可能有問題 不過明就得),之後仲要你做既二奶/情婦
點頂呀大佬
d人仲成日話西藏班友發神經
自己局外人緊係可以講風涼話
係某d討論區仲見到有人話:無左中國,西藏食屎都唔掂
硬膠膠
真係以為有錢就開心?
你睇下香港人幾開心
香港人日日生活係一個無污染,好純潔既都市入面
完全無金錢既鬥爭
特別是旺角呀中環果d地區
你去到就知香港人既生活幾舒適
點解香港人可以有咁好既生活呀
因為香港人視錢財如糞土囉
班友真係用 諗野
______________________
唔該呀
有冇人可以話我知星期一果個唔知乜會既資料呀
聽聞果日係雷公生日
到時大家記住著住白衫去哭喪
|