近來太懶少打blog
由於升上中學既關係
打機數量
會照常
話說前日夜晚落街
諗住親身體驗一下隻雀仔既威力
換來既結果係件衫要拎去洗
尋日既宣基家長會
校長既一言一語深得老媽子的歡心
特別係:升上中學,我地要求學生每日打機不多於1小時
同日
直到00:24先記得歐陽生日
另外
本29打算將所有在本blog內曾經放出/打算放出既歌仔集結成一
方便搜索(有人真心去聽既話)